Saturday, April 10, 2010

Kasih sayang tiada nilai dengan wang

apalah ertinya dok di sini yang tak de life..bosan yang amat..tapi tak pe la..asalkan esok holiday..ok la tu...huhuhu bersyukur la dek nun oii walaupun cuti satu ari bekerja 6 hari seminggu..





R.I.N.D.U..susah nk ditafsirkan..malam2 yang sejuk nie..dok sowang2..tetiba rindu lak kat mom..kan best kalu dapat mkn mskn mak..aowhhh...laparnye tetiba..dapat borak ngn mak..dapt baring atas riba mak (baby tua)...mom..i miss u so much..walaupun call ari2 tak same la mak...nak balik kg.....huhuhuhuhu



tetiba je syahdu lak malam ni...hurmmm..apalah ertinya dapat duit byk pown tapi tak de life...indahnya kalu dapat hulurkan duit gaji buat ibu tercinta (not via maybank2u)..by hand la..indahnya dapat melihat senyuman yang terukir dibibir seorg ibu bilamana anaknya pulang membawa rezeki..sedeynya tak dapat merasakan detik itu dikala ini...wawawawawa




punah harapan yang dirancang..saat ni aku rasa nk balik kg..nak bawa mak jalan2..huhuhu..pg holiday..makn angin..shopping..nak bg mak happy..dah penat jaga aku..huhuhu..apakan kan daya niat ku ada tapi tangan tak sampai..so terrible since i come here..always miss my mom..






apalah ertinya..seorang anak yang hanya mampu mndgr khabar ibunya dari jauh..setiap hari ati dirundung rasa resah..mengingatkan si ibu yang keseorgan di rumah..andai aku punya kuasa dah lama aku pindah..akan ku jaga dirimu ibu,sebagai mana kau menjaga aku sejak dahulu..



aku di jaga dengan penuh kasih sayang..dengan penuh harapan..dengan niat bila dewasa aku mampu menjaga dan membalas jasamu...aku tahu bukan wang ringgit yang kau tangih..namun sebagai anak aku juga punya impian untuk membuat hidup mu gembira..menjaga makan pakai mu dan melihat perkembangan kesihatan mu...jarak terlalu kejam kerana telah memisahkan kita dua beranak..

jarak oh jarak dekat kan lah kami..apakah salah niat seorang anak ini?




berdoalah ibu..sesungguhnya doa seorang ibu itu sngat mulia..berdoalah agar aku segera dapat menjaga mu di sana..ibu..aku mahu pulang..pulang bermanja dengan mu..tak sabar menanti cuti datang lagi..~menghitung hari..demi demi detik~

No comments: