Monday, April 5, 2010

D.E.N.D.A.M

Sinonim dengan hati n perasaan..tatkala ni aku rasa bengang sangat ngn org yang ade PHD tak bertauliah nie..baik tak yah jadi "...."..perangai cam budak2..ape kejadahnya tah ade perasaan PHD kat org..ade ke ktorg menyusahkan ko???ade..ader???ko kalo dah kaki kipas tu mmg susah la nk ditafsirkan..payah btol hidup nie..kesian kat kawan aku jadik mangsa keadaan...

manipulasi kata2 org lain..mmg leh jadik penglipurlara la..hampeh btol..sedikit sbyk aku ttp rasa bersalah pada kawan aku ie..entah..patut kah aku mintak maaf???ye mmg patut wlaupown kesalahan tu org lain yang wajar bertanggungjawab..arghhhhh....susahnye mengenali manusia pendengki nie..buat sahabatku..bykkan bersabar..aku sentiasa bersama mu...buat org yang dah graduate gan PHD tu..watch out!!! ko yang nak mula kan dulu permainan nie...(jangan jolok sarang tebuan beb!)

pk cara logik la wei..jgn ade PHD yang tak bgus tu.ari2 ajar ni murni kat student..tapi diri sendiri tak murni pown (my b Sri Aji..cap buruh or etc)..org cam nie cuma nk tutup kesalahan dr sendiri melalui kelemahan org lain..sedar la beb skunk dunia IT..tak main hasad dengki..look foward..tak main dah nk kecik2 ati..terasa2 ni...entah la..aku pown tak phm..moral of da story for me..pas ni org tya pape pown just said"i dnt know"..nak jadik ramah pown susah..jadik jujur n ikhlas pown susah..susah kalo ckp ngn org yng berkuasa di muka bumi ni...

sometimes letakkan diri kita pada tempat org yng kita kata tu..baru lew tau langit tu tinggi ke rendah...(langit ke 7..tak tercapai akal mu la..)..arghhh...bestnye dapat luahankan rasa hati nie..so esok mulakan hidup dengan azam baru..hehehhe..buang persaan D.E.N.D.A.M...tambahkan rasa sayang...kurangkan kontroversi...tambahkan informasi diri...layan...............

nite...

No comments: