Friday, July 16, 2010

GeNg KeCiL

zaman kanak-kanak memang menyeronokkan..kalo boleh skunk pown nk transform jadik kanak2..bestnye...makan..tido..main..beautiful life..hahhaha..sesekali terinagt zaman kanak-kanak..teringatla plak pada geng2 kecil aku dulu..yang mmg kamcing dari dulu hingga kini..

dari kanan tu..adik lelaki tunggal aku..say poil n yang lagik dua tu my cousin..tengah tu ain then yang sebelah tu abg die..syafiq.. ni kat wet world shah alam..otw anta my aunty p airport kat subang..masa gambar ni di amik aku dah form 3..tahun 1999...

klakar btoi time ni..si syafiq mandi sampai benjol kepala sbb terantok ngn budak sorg budak india..tah macam mane tah..tu yang amik gambar muka berkedut seribu tu..hehhehe..


ni plak masa raya tahun bile pown aku tak ingat..gambar kami 3 beradik ni di ambil kat umah opah..agak2 umo aku time ni dalam 8-9 tahun kot..baju yang aku pakai tu ade lagik sampai skrg..simpan uat kenangan..


ni masa time kenduri kat umah sepupu aku kat ipoh..yang pakai spek tu la opah aku..yg sebelah tu lak mak cik aku yang bongsu...then yang sebelah tu kakakku..masa ni kitaorg dah besar..araound 17-18 tahun dah..yang berposing kat blakang tu anak2 makcik aku..dorg sume kecik2 lagi time nie..


ni la geng aku masa zaman kecik2 dulu..kat mana ade aku 3 beradik kat situ la dorg ni ade...mmg mcm isi ngn kuku..sampai skg pown cam tu..

aksi spontan budak berdua ni mmg melucukan..bila aku kuakan gambar ni then tunjuk semula kat adik aku..a.k.a say poi (baju ijau), dia pown gelak sakan..siap tak ingat dah pasal gamabr nie..hehhe anyway seb bek dia ngaku ni gambar die..hahhaha


gambar ni pown aku tak ingt dah tahun bile..ngeh2..zaman dulu2 baju mesti same 2 beradik ni..ni baju sponsor drp mak cik aku le ni..seb baik adik aku laki..kalo tak dah same dah baju ktorang..hahah orang kata darik kecik sampai beso muke aku same je..ye ker???..rasa cam berubah makin comel je dah besar ni (perasan jap)..hahhahaha..


ni lah adik n kakak kesayanganku..adikku (rujuk gambar di atas) yang gemok setelah besar..zaman kecik2..kepala je besar (kata mak aku)..budak berpenyakit lelah zaman kecik2..alhamdulillah penyakit tu hilang dah besar ni..bgos2..tu la dah gemok skrg ni..hehhehe


mengimbau kenangan mmg best..windu kamo sume..muaahhhhh!!

No comments: