Tuesday, June 15, 2010

Sekitar PeRtUnanGan SyaRiz




14 JuNe 2010 yang rumah aku meriah dengan sedikit Majlis kesyukuran..alhamdulillah ape yang dirancangkan dapat dilaksanakan dengan baik..huhuhu..


Before Majlis ni..macam2 masalah timbul..anyway Alhamdulillah sumenye dapat ditempuhi dengan baik dan kini aku bergelar tunang kepada Mr. Tunang yang telah aku kenali sejak umur kami 11 tahun...hehehhee


..mmg tak sangka jodoh bersama budak hingusan yang salu ketuk kepala aku dalam kelas dulu..adoii..actually kitaorng just bestfriend..kadang2 contact..kadang2 ilang..tu la..kalo dah jodoh tak kemana walaupown bertahun-bertahun bercinta ngan org lain..tut..........hahahha sensor ker..


Sekitar Pertunagan SYARIZ..let's check it out...



~rombongan pihak lelaki seramai..entah aku tak sempat nk kira bape orang..12 keta sumenya~tak muat naik..hampir separuh dok kat kemah je..hehehe





~perbincangan..urusan orang2 tua je nie..huhuhu..penuh satu umah..hehehe~





~cincin pertunangan untuk disarung pada jari manisku~



~ketaq gak tangan time nie..huhu..~





~Bersama sebahagian bakal adik2 iparku..Ina..syafikah n Kak chik~




~Bersama ibu tercinta~



Ina, Bakal Mak Mertua, Me, My mom,Nyah n Maksu (saudara MR. tunang)



~hantaran sebelah pihak perempuan bertemakan warna peach~



~dikelilingi hantaran 19 berbalas 21~



~tadaaa..ni la my mr tunang..thanks syg kerana menerima diri ini sebagai tunang awak seadanya~

"bak kata Mr. Tunang..tu la dulu jual mahal sgt..ngeee"

~semoga ikatan yang dibina ini akan berkekalan hingga ke jinjang pelamin..n bahagia hingga akhir hayat~InsyaAllah~

No comments: